måndag 14 maj 2012

Träningsvärk...

Kan säga att gårdagens motionspass känns i benen idag. Och i ryggen. Och i axlarna (!). Hur är det möjligt??  Tror kanske jag borde öva lite på min löpteknik (eller joggteknik). 

I helgen fick jag ju lite ledigt från min "matlista". Men idag var det dags igen, och det gick faktiskt riktigt bra. Jag blir inte speciellt hungrig eller sugen, men då äter jag å andra sidan rätt mycket både lunch och middag. Dagens middag bestod av kyckling och grönsaker. När vi gjorde om köket så valde vi en ugn som även kan fungera som ångugn och den är helt super! Maten blir så god, allting blir saftigt, det blir aldrig torrt och smakerna stannar kvar. 

God middag...
...som lagades till i den här

Det här går ju bra att äta som det är, men jag var ändå sugen på något att dippa grönsakerna i så jag svängde ihop en liten röra på Lindahls ryska yoghurt, soltorkade tomater och lite salt och peppar. Supergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar