fredag 31 augusti 2012

Dan före dan. På plats i Sthlm.

Nu är jag på plats uppe i Stockholm! Åkte upp redan igår eftersom jag skulle jobba. Så här kvällen innan känns formen rätt bra. Vi är ju inne i förkylningstider och jag har känt av lite halsont och lite snuvig näsa, men det är inget dom har brutit ut än.

Den här veckan har det varit dåligt med träningen. Det blev endast en liten tur på hela veckan, i måndags. Men då sprang jag riktigt bra! Närmare åtta kilometer på 42 min. Hela kroppen kändes lätt och det var en sån där gång när det känns som man har krafter mig att trycka till det där lilla extra.

Ikväll laddar jag med pasta och imorgon blir det ordentlig frukost. Sen blir det något lättare mellanmål, kanske en banan och lite yoghurt vid 11-tiden. Och så en hel del vatten förstås.

Klockan 14 imorgon går startskottet för min grupp. Då får ni hålla tummar och tår för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar